Yurtdışına gitmek istiyorum, nasıl gidebilirim?

Yurtdışına gitmek istiyorum, nasıl gidebilirim?

merhaba arkadaşlar ben aranıza yeni katıldım siteyide çok beğendim şimdi sizlere bir kaç şey danışacağım

ben malatyada inönü üniversitesi bilgisayar ve öğretim teknolojileri öğretmenliğinde okuyorum bu sene son sınıftayım yani okul bitecek inş

ben yurtdışına gitmek istiyorum bu konuda neler yapabilirim mesela kendi paramla nasıl gidebilirim,yada burs ile gidebilirmiyim ayrıca meb in yurtdışına gönderme bursu diye birşey duydum onun şartları nedir yani kısaca yurtdışında master yada çalışmak istiyorum ingilizcem iyi sayılır kpds ye gireceğim onun yurtdışı yüksek lisansa faydası olacak mı yoksa illa da toefel a mı girmem gerekiyor bir de tercihen almanyaya gitmek istiyorum ama almanca bilmiyorum
beni bilgilendirirseniz çok sevinirim iyi günler
26 Eki 2007 19:32
Kardeşim numaranı gönder detaylı bilgi veririmSamet Özergun / 12 Tem 2014 15:23

5 cevap

0
Selam oncelikle sunu soylemek istiyorum ki yurt disina gitmek icin bazi kisiler yanlis adimlar atiyolar ve vizeleri red oluyor.

Mesela once sunu anlamak lazim yurt disina gitmenin sifresi sudur: gidecegin ulkenin ekonomik durumuyla kendi ulkenin durumunu kiyaslayacaksin, mesela Amerikaya gitmek Bangladesliler icin imkansizdir cunku ekonomik seviyesi dusuktur. Diyelim Turkiye ekonomik seviyesi cok dusuk degil fakat sen oraya gittiginde yasayabilcegin kadar maddi imkanla mi gidiyorsun bunu konsolosluga kanitlamak zorundasin. Haa bi de su var bazen diyolarki aa ben bankaya cok para yatirdim gene vermediler kimsenin karsisinda salak yok. Oyle sagdan soldan borc alip ya da kreedi cekip de aa benim param var olayi yok. Bankadaki paranin seviyeli olarak yukselmis olmasi gerekir. Mesela 1 ya da 2 yil boyunca birikmis para gibi oyle gitmeden 1 ay once yok efendim ben 200 bin dolar yatirdim da kesin vize verirler olayi da yok. Hem bu konularda dikkatli olmak cok onemli cunku bi ulkeden bi kere red alininca bi daha gitmek cok zorlasiyo ayrica pasaportu degistirmek de cozum degil.

Yani olayin puf noktasi su ki maddi durumun varsa yani paran varsa gidebiliyosun yoksa gecmis ola!!! kim ne derse desin bu gune kdar vize alamayanlarin gerekcesi ya terorist olduklarina dair suphe olur (Amerikanin Suudilere vize vermemesi gibi) ya da maddi durumdur baska bi sey olamaz. Umarim bu mesajim birilerine faydali olur. Tesekur ederim
18 Nis 2008 16:27
0
yurt dışına gitmek için yapmanız gereken çok kolay bir iş var uluslarsı gıda şirketimizden distribitörlük hakkını aldıktan sonra abd bile 10 yıllık vize rahat alabilirsiniz,hemde 65 ülkede geçerlibir vizedir.ayrıca çalışma hakkınada sahip oluyorsunuz.detaylı bilgi için ali_demir1981@hotmail.com,haziranda ispanyay gitmeye nedersiniz?
25 Nis 2008 01:11
0
Bi sey daha eklemek istiyorum bazi sirketler mi kurumlar mi ya da dolandiricilar mi demek dogru bilmiyorum ama insanlara vize sozu verip paralarini aliyolar. Kesinlikle sunu unutmayin ki vize almak icin eninde sonunda gitceginiz yer konsolosluktur o sirketler size garanti veremez sadece yol gosterir ama gene maddi durumunuz yoksa vizeyi alamazsiniz.

Vize alamayanlarin da paralarinin iyade edildigi hic gorulmemistir ayrica.

Benden yurt disina gitmek isteyenlere tek tavsiye ve kesinlikle kesin cozum dil ogrenmeleridir. Mesela su gibi ingilizce bilip de yurt disina gidemeyen cok azdir o gidemeyenler de zaten yolunu yordamini bilememistir. Artik internet diye bisey var dunyanin neresinde olursa olsun is basvurusu yapiyosunuz is gorusmesi ya da isci vizesiyle gidiyosunuz yeterki ingilizceniz olsun ve internette iyi sorf yapmayi bilin gidemeyeceginiz ulke yok ama dil bilmeyip de hic bosuna ugrasmayin.

Okudugunuz icin tesekurler.
03 Eyl 2008 21:06
0
MERHABA
OXFORD LANGUAGE CENTRE YURTDIŞI EĞİTİM DANIŞMANLIĞI VE İNGİLİZCE KURSLARINDAN YAZIYORUM.KONUYLA İLGİLİ OLARAK SANA YARDIMCI OLABİLİRİM.
BİZ OXFORD LANGUAGE CENTRE OLARAK İNGİLTERE MERKEZLİ ÇALIŞIYORUZ VE YURTDIŞI DİL EĞİTİM PROGRAMLARIMIZ
WORK AND TRAVEL
OXFORD ÜNİVERSİTESİ ONAYLI SERTİFİKA
VİZE DANIŞMANLIK HİZMETLERİ SUNUYORUZ. AYRICA BURSADA 2 ŞUBEMİZLE ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİLERİNE HİZMET VERİYORUZ.

MANAGEMENT CONSULTANT
İRTİBAT TEL:0530 417 00 54
İŞYERİ TEL :0224 483 41 03
06 Ara 2008 16:12
0
allahiim siz turkiyedeki yasayanlar niyee tutturdunuz avrupaya gitcem diye siz hakketten kafayi yemissiniz kalin turkiyede oogh gurban olurum ben vatanimaa biz oraya gelmek icin savasiyoz sizde buraya gelmek iciin valla sizi anlamak mumkun degil.. sana tek tavsiyem buraya gelmemen bu gavurlar turklerii dislamaktan baska yaptiklari sey yoktur
16 May 2009 23:42
Giriş yapmamışsınız, lütfen giriş yapınız.